Στο δεύτερο υπόγειο χώρο ενός γκαράζ , επειδή το τοιχίο του ήταν σε επαφή με τον δρόμο και η οροφή του είχε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ με κανάλια απορροών όμβριων, υπήρχε έντονη διαρροή προς το χώρο στάθμευσης των όμβριων αλλά και των υπόγειων υδάτων επειδή το βάθος ήταν 7-8 μέτρα κάτω από το δρόμο , το νερό που έσταζε προκαλούσε στα αυτοκίνητα μεγάλους λεκέδες και διάβρωση του χρώματος, η στεγανοποίηση δεν ήταν δυνατόν να γίνει από πάνω (που είναι πιο εύκολο να στεγανοποίησης )επειδή δεν επιτρεπόταν να μπούμε στον υποσταθμό, και το τοιχίο τα ίδια δεν μπορούσαμε να το στεγανοποιήσουμε από έξω (που είναι πιο εύκολο να στεγανοποίησης ) αλλά έπρεπε να σκάψουμε τον δρόμο μέχρι τα7 μέτρα βάθος για να έχουμε πρόσβαση στο τοιχίο.
Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να στεγανοποιήσουμε από μέσα, αρχικά καθαιρέσαμε όλα τα σαθρά τον σοβάδων και μπετόν που υπήρχαν, κατόπιν ενισχύσαμε το τοιχίο με εκτοξευόμενο μπετόν (Gunite) βάζοντας σωληνάκια για να εκτονώνετε το νερό που έτρεχε συνεχώς , μετά από αυτό στεγανοποιήσαμε με ειδικά στεγανωτικά υλικά που λειτουργούν χημικά και διεισδύουν στο μπετόν σε βάθος έως 1 μέτρο και στεγανοποιούν μόνιμα το μπετόν. Μετά την ολοκλήρωση της στεγανοποίησης τοποθετήσαμε σωλήνες εκτόνωσης των υδάτων για να μην γέμιση ο υποσταθμός με νερά επειδή δεν είχαν διαφυγή. Η εργασία μετά από χρόνια δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα.